Wat is IMU voor marketingbedrijf en wat voor producten bieden ze aan? Lees het in deze Internet Marketing Unie review!
Wat is de Internet Marketing Unie (IMU) en is IMU+ of IMU Plus net zo goed en betrouwbaar als dat Tonny Loorbach en Martijn van Tongeren beweren?
Vrijwel elk bedrijf maakt tegenwoordig gebruik van online marketing. Dit betekent dat producten en diensten via het internet worden gepromoot. Uit een onderzoek van de Digitale Overheid uit 2019 blijkt dat 97 procent van de Nederlanders van 12 jaar en ouder toegang heeft tot het wereldwijde web.
Een goede marketingstrategie om mensen te bereiken is dan ook essentieel voor het voortbestaan van een bedrijf.
De Internet Marketing Unie (IMU) biedt een grote hoeveelheid software en cursussen aan om ondernemingen te helpen bij deze belangrijke taak. Hoog tijd voor een review. Wat kun je verwachten en hoe is de kwaliteit van het aangeboden materiaal? Lees snel verder voor het antwoord.
Internet Marketing Unie review + ervaringen
In deze review over IMU zal ik mijn ervaringen beschrijven over de software pakketten en alle diensten die Tonny Loorbach en Martijn van Tongeren aanbieden. Waarvan Plug & Pay, Phoenix en Huddle wel de meest bekende zijn. Ook zal ik je een eerlijk oordeel geven en kom je te weten of IMU betrouwbaar is.
In deze recensie lees je:
- Of de producten en software van IMU echt zo goed zijn
- Wat mijn ervaringen zijn met de Internet Marketing Unie
- Of Tonny Loorbach en Martijn van Tongeren te vertrouwen zijn
Inhoudsopgave
IMU is meester in marketing
Een online marketingstrategie heeft verschillende doelen. Zo willen sommige bedrijven de populariteit van hun merk vergroten en/of nieuwe klanten aantrekken. Ook probeert men via marketing een loyale gemeenschap op te bouwen en klantbehoud te optimaliseren.
Dit lukt echter alleen met een effectieve SEO- en online marketingstrategie. Op dat gebied is de Internet Marketing Unie (IMU) al jaren toonaangevend. In deze review vind je onder andere de volgende informatie over de IMU:
Wat is het doel van de IMU?
De slogan van de IMU is ‘in vrijheid verbonden’. Daarmee wordt bedoeld dat iedereen een zelfstandige en succesvolle internetondernemer kan worden. Maar soms is een beetje hulp wel fijn. Het doel van de IMU is online ondernemen gemakkelijker te maken voor iedereen. Ondernemers moeten in staat zijn om op een efficiënte en slimme manier zoveel mogelijk omzet te genereren. Dit alles met behulp van professionele marketingtools.
Wie heeft de IMU opgericht?
De IMU werd in 2010 opgericht door Tonny Loorbach. Zijn bedrijf ontstond aan de keukentafel. Destijds droeg het nog de naam internetmarketinguniversiteit.nl. In eerste instantie werkte Tonny Loorbach alleen.
Op een gegeven moment realiseerde deze online ondernemer dat hij hulp nodig had. Bovendien moest zijn bedrijf vanwege succes uitbreiden. Uiteindelijk kwam er fantastische hulp in de vorm van Martijn van Tongeren.
Het verhaal achter de IMU
Het verhaal achter de Internet Marketing Unie is te bijzonder om niet even te benoemen. Tonny Loorbach had zelf namelijk totaal geen verstand van code schrijven. Zodoende liet hij door iemand anders een eenvoudige methode ontwikkelen om toch een website te maken. Hij besloot deze methode samen met zijn nieuwe kennis over websites bouwen te delen met het grote publiek.
Wat heeft de IMU te bieden?
Loorbach en Van Tongeren beheren samen drie verschillende softwarebedrijven. Dit zijn Phoenix, Plug and Pay en Huddle allemaal actief onder de IMU. Later in dit artikel komen deze drie bedrijven uitgebreid aan de orde.
Tonny Loorbach en Martijn van Tongeren zijn enorm succesvol met hun bedrijven. Veel offline ondernemingen blijken behoefte te hebben aan software en cursussen die hun positie op het internet verbeteren. Ook jonge ondernemers maken er graag gebruik van om hun online activiteiten naar een hoger niveau te tillen.
Wie is Tonny Loorbach?
Anno 2022 heeft de 35-jarige Tonny Loorbach inmiddels een geschat vermogen van minstens 1 miljoen euro. De succesvolle ondernemer focust zich niet alleen op de Internet Marketing Unie. Hij is ook eigenaar van Huddle BV, Phoenix BV, Plug en Pay BV, Verkeersbegeleider BV, Sales Passie BV. Daarnaast heeft hij geïnvesteerd in Loorbach Investering en de Loorbach Stichting. En alsof dat nog niet genoeg is, mag Loorbach zich ook auteur en podcast maker noemen. Je kunt wekelijks twee podcasts van hem beluisteren:
- Psychologie van Succes podcast: Podcast van Tonny Loorbach samen met zijn mentor Albert Sonnevelt over persoonlijke ontwikkeling, psychologie en geluk.
- De IMU podcast: Samen met Martijn van Tongeren bespreekt Tonny Loorbach marketing, ondernemerschap en nog veel meer.
Wie is Martijn van Tongeren?
Het verhaal van Tonny Loorbach is zeker inspirerend. Hetzelfde geldt voor Martijn van Tongeren, die zich binnen korte tijd ontwikkelde tot een succesvol ondernemer. Van Tongeren is mede-eigenaar van het bedrijf van Loorbach. Hij maakt vrijwel elke dag interessante video’s en podcasts en staat bekend als een energieke en goede spreker op seminars.
Enthousiast en ervaren team
Loorbach en Van Tongeren zijn natuurlijk niet als enige verantwoordelijk voor IMU. De mannen worden bijgestaan door een enthousiast team met veel ervaring. Uit verhalen blijkt dat het altijd erg gezellig is op kantoor. Bovendien doet ieder lid van het team zijn uiterste best om eventuele problemen met de software of cursussen op te lossen. Het IMU team maakt regelmatig uitstapjes met elkaar en schijnt zelfs samen op vakantie te gaan.
Grootste online marketingplatform van Nederland
Nu je iets weet over het team achter de IMU, is het tijd om wat dieper in te gaan op het marketingplatform. De IMU biedt een breed scala aan hulpmiddelen voor ondernemers. Niet alleen software en cursussen, maar ook boeken, podcasts en zelfs evenementen. Dit heeft er voor gezorgd dat de IMU zich in een paar jaar tijd heeft ontwikkeld tot het grootste online marketingplatform van Nederland. De leermiddelen van IMU zijn zowel geschikt voor gevorderden als beginners.
Voor wie is de IMU geschikt?
De IMU geeft handige tips en inzichten aan ondernemingen die zich online op een positieve manier willen onderscheiden van concurrenten. De afgelopen tien jaar hebben zowel freelancers als het MKB en grote bedrijven succes geboekt dankzij de hoogwaardige cursussen en software van de IMU. Wij vinden het dan ook geen verrassing dat dit online marketingplatform zeer populair is.
Welke producten biedt IMU aan?
We zijn er zeer over te spreken dat vrijwel elk bedrijf, van groot tot klein, de hulp krijgt die het nodig heeft. Om dit voor elkaar te krijgen gebruiken Van Tongeren en Loorbach een vrij simpele methode.
De ondernemers houden alle gebeurtenissen in de marketingwereld nauwlettend in de gaten. Vervolgens delen ze het laatste nieuws en handige tips en trends met hun klanten. Daarnaast worden ondernemers en klanten met elkaar verbonden. Men leert elkaar dus goed kennen. Bovendien kun je als bedrijf of ondernemer gebruik maken van de volgende tools:
- E-books over online ondernemen
- Video’s over marketing en online ondernemen
- Speciale software die moet leiden tot hoge conversiepercentages
- Gratis blogs over zakendoen, persoonlijke ontwikkeling en SEO en SEA
- Podcasts over online marketing
- Het Phoenix websitesysteem om werkelijk alles uit jouw website te halen
- Een uniek online betalingssysteem genaamd ‘Plug and Pay’
- Een forum
- Een online leeromgeving
Wat is Phoenix?
Veel ondernemers dromen van een website die veel nieuwe klanten trekt. Maar de technische kennis die nodig is om een winstgevende website op te zetten kan een drempel zijn.
We hebben echter goed nieuws: dankzij websitesoftware Phoenix is het mogelijk om een dergelijke website op te bouwen zonder dat je kennis nodig hebt over programmeren en ingewikkelde software.
Wat kun je doen met Phoenix?
Het softwareprogramma Phoenix deed ons versteld staan. Het is volledig geoptimaliseerd en biedt allerlei mogelijkheden wat betreft marketing. Zo kun je er in een handomdraai bestemmingspagina’s, marketingkanalen, blogs en statische pagina’s mee creëren.
Voor het maken van een kanaal kun je gebruik maken van een aantal handige sjablonen. Alles is dan ook ontworpen om zoveel mogelijk potentiële klanten aan te trekken.
Lees meer over deze software in mijn Phoenix review
Hoe verhoog je met Phoenix het conversiepercentage?
Widgets en sjablonen verhogen de conversie. Dit houdt in dat je website of webshop meer bezoekers, klanten én omzet krijgt. Phoenix helpt je als ondernemer bij het opzetten van een succesvolle online marketingstrategie.
Zo biedt het onder andere alle mogelijkheden om de SEO van de website optimaal in te richten. Ontelbaar veel ondernemers maakten er al met veel succes gebruik van.
Phoenix gratis proberen
Wij raden zeker aan om Phoenix uit te proberen. Het leert je alles over hoe je via SEO meer bezoekers krijgt en welke online marketingstrategieën effectief zijn. Hoog scoren in Google is een ware kunst, maar dankzij Phoenix is de uitdaging iets minder groot.
Probeer Phoenix nu gratis uit.
Wat is Plug and Pay?
Het softwareprogramma Phoenix is één van de drie bouwstenen van IMU. Het kan geïntegreerd worden met Plug & Pay, een handig programma dat ondernemers helpt om geavanceerde betalingspagina’s te maken.
Met slechts één klik is het mogelijk om kassaankopen en upsells toe te voegen. Dit zorgt voor optimalisatie van je website of webshop en een verhoging van het aantal verkopen.
Wat doet Plug and Pay?
Veel ondernemers vinden het een grote uitdaging om meer klanten aan te trekken en omzet te genereren. Software zoals Plug en Pay komt dan ook goed van pas. Het zorgt voor een eenvoudig betalingsproces inclusief upsell en close checkout.
En dat is zeker niet het enige. Het verschaft ook inzicht in handige marketingstrategieën en data waarmee je de winstmarges van jouw bedrijf tot grote hoogtes kan laten stijgen.
Affiliate marketing
Met Plug en Pay is het niet alleen mogelijk om een betaalpagina te maken. Je kunt er zelfs een affiliate pagina mee creëren zodat meer mensen gebruik maken van jouw producten en/of diensten. Affiliate marketing werkt op basis van commissie.
Dit houdt in dat je jouw producten laat promoten door anderen, die daar vervolgens een beloning (commissie) over ontvangen. Dit is een fantastische manier om meer naamsbekendheid te genereren voor je bedrijf en/of merk.
Is Plug en Pay de moeite waard?
Wij zijn zeer enthousiast over deze speciale software. Het is geavanceerd en tegelijkertijd uniek en simpel om te gebruiken. IMU weet zich wat dat betreft echt te onderscheiden van andere bedrijven in de online marketingindustrie.
Probeer Plug & Pay nu gratis uit.
Wat is Huddle?
Huddle maakt het bedrijfsmodel van IMU compleet. Wij vinden deze software fantastisch omdat het uniek en persoonlijk is. Je kunt er namelijk je eigen digitale producten mee aanbieden op een e-learningplatform.
Dit houdt in dat je software ontwikkelt voor online trainingen en programma’s die je zelf hebt gecreëerd.
Hoe werkt het e-learning platform van Huddle?
Het e-learningplatform van Huddle werkt heel simpel. Stel je voor dat je een aantal digitale producten hebt gemaakt, zoals videocursussen, audioprogramma’s en e-books.
Je plaatst ze allemaal op één plek zodat jouw leden jouw trainingen kunnen volgen wanneer ze maar willen. Het e-learning platform is overzichtelijk en het navigeren tussen verschillende lessen en modules verloopt erg soepel.
Toetsingsmodule
Een van de meest interessante onderdelen van het e-learning platform vinden we de toetsingsmodule. Via deze handige tool kun je cursisten overhoren. Vervolgens doen ze hopelijk met goed gevolg een cursusexamen, bijvoorbeeld in de vorm van een test of toets.
Bouw je eigen gemeenschap op
Bovendien is het mogelijk om op een eigen domein een gemeenschap op te bouwen. Dit betekent dat jouw klanten deel worden van een community. Op die manier vergroot je de loyaliteit en klanttevredenheid. Leden staan met elkaar in contact via het zogeheten community forum. Dit onderdeel is zowel op de computer als tablet en smartphone goed bereikbaar.
Creëer een eigen profiel
Leden van het community forum mogen een eigen profiel creëren. Een element die we zeker nog even willen benoemen is gamificatie. Dit houdt in dat leden leuke spelletjes kunnen spelen die ze verbonden houdt aan het forum.
Welke voordelen biedt de Huddle software?
De software Huddle biedt ondernemers vele voordelen. We hebben ze even voor je op een rijtje gezet:
- Je kunt via de software een eigen ledensite voor al je online programma’s creëren.
- Door abonnementen aan te bieden genereer je inkomsten die steeds weer terugkomen.
- Je mag een onbeperkte hoeveelheid leden toevoegen.
- Gelijkgestemden vinden elkaar in jouw community.
Welke cursussen biedt de IMU aan?
Het team achter de IMU helpt iedere ondernemer verder, of hij of zij nu ervaren is of net begint. Wij zijn onder de indruk van de drie bedrijven en vele functies die ze met zich meebrengen. Ook de verschillende cursussen zijn volgens onze mening van hoge kwaliteit. Het helpt ondernemers echt verder om hun bedrijf naar een hoger niveau te tillen. Wij hebben ze even voor je op een rijtje gezet.
Spoedcursus
Misschien heb je geen tijd om een uitgebreide cursus bij de IMU te volgen. In dat geval raden we een IMU spoedcursus aan. Bijzonder genoeg staat de methode die oprichter Tonny Loorbach gebruikte om zijn bedrijf succesvol te maken centraal. Als het hem is gelukt, waarom jou dan niet?
SEO-cursus
Tegenwoordig is het ontzettend belangrijk om hoog in de zoekresultaten van Google te staan. Dit kun je bereiken met search engine optimization (SEO). Maar we zijn eerlijk: dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. De SEO-cursus van de IMU kan je op marketinggebied echt verder helpen. Het leert je alles over effectieve SEO-strategieën en hoe je ze in je bedrijf gebruikt. Wedden dat jouw positie in Google snel stijgt?
Contentmarketing cursus
SEO en content marketing gaan hand in hand. Zo biedt de IMU ook een contentmarketing cursus aan. Centrale vraag is hoe je een effectieve content strategie opzet voor je website of webshop. Doe je dit op de juiste manier? Dan wordt jouw website of shop een ware bezoekersmagneet. En sta je hoog in de zoekresultaten, dan is de kans groot dat men via Google en social media op je website belandt. Het resultaat? Meer bezoekers én inkomsten.
Conversie optimalisatie cursus
Een goede SEO-strategie is niet het enige wat noodzakelijk is om een succesvol online bedrijf te hebben. Conversie optimalisatie is minstens zo belangrijk, en laat de IMU daar ook een cursus voor hebben.
Conversie houdt simpel gezegd in dat bezoekers van jouw website een aankoop doen. De realiteit is echter dat slechts 2 procent van de mensen bij hun eerste bezoek al iets koopt. Om dit percentage voor jouw site te verhogen dien je conversie optimalisatie toe te passen.
Wat leer je tijdens deze cursus?
De conversie optimalisatie cursus van de IMU helpt je om meer inkomsten te krijgen. Je leert onder andere hoe je een aantrekkelijk website design maakt, wat neuromarketing precies is en op welke manieren je klanten online verleidt.
Productlanceringen cursus
Tonny Loorbach en Martijn van Tongeren hebben in slechts tien jaar tijd meerdere succesvolle producten gelanceerd. Dit betekent dat ze waarschijnlijk veel geld hebben verdiend. Wil jij dit ook bereiken? Dan raden we zeker de productlancering cursus van de IMU aan. Deze twee ondernemers weten bij uitstek hoe je iets opbouwt. Wij hebben er in elk geval heel veel van geleerd!
Tornado Masterclass
En last, but not least, de uiterst succesvolle Tornado Masterclass. Dit is een vrij nieuwe cursus dat zich richt op online marketingprofessionals. Alles draait om de vraag hoe je een professioneel bedrijf opzet. Wij hebben ons even goed verdiept in deze cursus en kunnen niets anders zeggen dan dat het alles in huis heeft om jouw op marketinggebied vooruit te helpen. Het integreert namelijk alle online marketingtools op één platform.
Tornado tools
De online marketingtools dragen in deze masterclass de naam “tornado tools”. Het resultaat is inderdaad heftig: voor iedere deelnemer wordt marketingimplementatie ineens veel begrijpelijker. Dankzij de tornado tools kunnen ondernemers zich focussen op de ontwikkeling van hun bedrijf in plaats van de vaak ingewikkelde technologie achter websites.
Welke vragen komen tijdens de Tornado Masterclass aan de orde?
Alle inhoud van deze masterclass wordt overzichtelijk gecategoriseerd, zodat ondernemers precies weten wat ze moeten doen om de marketingproblemen van hun bedrijf op te lossen. De cursus bestaat uit zes fasen waarin kennis, diverse technologieën en software aan de orde komen. Vragen die je na de masterclass moet kunnen beantwoorden zijn onder andere:
- Hoe bouw je een bedrijf op?
- Hoe bouw je een klantengemeenschap op?
- Hoe zorg je voor de groei van zowel actieve als passieve marketing?
Probeer de Tornado Masterclass nu uit.
Welke cursussen kunnen we in 2022 verwachten?
De IMU én zijn leden blijven zich verder ontwikkelen. Zo ontwikkelt het bedrijf ieder jaar nieuwe cursussen. In 2022 kun je het volgende verwachten:
- Cursus Marketingfunnels – Kosten: 297 euro
- (Sales) Webinars – Kosten: 297 euro
- Neuromarketing – Kosten: 297 euro
- Content Marketing – Kosten: 297 euro
Zijn bovenstaande cursussen de moeite waard?
Over de cursussen van de IMU zijn we zeer te spreken. De content over online marketing is van goede kwaliteit en interessant. Op basis van onze eigen ervaringen raden we de IMU dan ook zeker aan.
IMU E-books
Eerder in dit artikel schreven we dat Tonny Loorbach ook auteur is. Deze succesvolle ondernemer heeft inmiddels verschillende e-books geschreven die je gratis kunt downloaden. Alle kennis die hij de afgelopen jaren heeft opgedaan vind je terug in deze boeken. Je betaalt er niets voor en toch is het zeer waardevol. Wij raden deze boeken zeker aan:
- Winnen in Google
- Affiliate Marketing
- Ultimate Checkout
- De Marketing Zandloper
- Doelgerichte SEO
- De Online Marketing Tornado
Doelgerichte SEO
Voor iedereen die gaat beginnen met SEO en gratis de beste posities in Google wil veroveren is dit een erg goede handleiding. De theorie die best saai kan zijn is op een levendige manier geschreven, het verveeld dan ook geen moment. En het mooie is dat de SEO-technieken die beschreven worden ook echt werken.
De Online Marketing Tornado
De online Marketing Tornado is dé complete gids voor iedereen die met marketing wil beginnen of er al ervaring in heeft. Als je helemaal nieuw bent in de wereld van de marketing dan zul je ontzettend veel leren van alles wat in dit boek beschreven staat. Hoe je converterende pagina’s maakt met Phoenix, hoe zet je een online cursus in elkaar met Huddle en hoe zorg je voor upsells bij het betalen met Plug & Pay.
En buiten de IMU software om zal je ook veel leren over alles wat met marketing te maken heeft. Vooral de psychologie achter de marketing is erg interessant. De Online Marketing Tornado is daarnaast voor de ervaren marketeer een mooi naslagwerk. Ik ben zelf nog geen marketing boek tegengekomen die zo waardevol is voor zowel de beginner als de ervaren marketeer.
Bestel de Online Marketing Tornado.
Welke activiteiten organiseert IMU?
De IMU is niet alleen online, maar ook in het echte leven actief. Het bedrijf organiseert regelmatig interessante seminars over online marketing. Het levert je niet alleen nieuwe kennis en inzichten op, maar hopelijk ook nieuwe contacten. Naast Tonny en Martijn zijn daar ongeveer 12 sprekers aanwezig die je alles vertellen over online marketing. Het AFAS Circustheater vormde een tijdje geleden het toneel van het meest recente IMU evenement.
Is het IMU evenement nuttig?
Het evenement is net als de cursussen en boeken van Tonny Loorbach zeer waardevol voor ondernemers. De allerbeste marketeers leren jou de fijne kneepjes van hun vak. Hoe word je bijvoorbeeld beter zichtbaar online, op welke manier verbeter je de conversie van je website en welke fouten moet je vermijden? Na het evenement waren wij in elk geval een stuk wijzer.
Nieuw: IMU+
Vaak eindigen cursussen en boeken na een tijdje op de plank. Dat is jammer. De IMU wil dit voorkomen en heeft daarom een nieuw programma bedacht: IMU+. Iedere maand krijgen deelnemers live tips waarmee ze hun bedrijf verder helpen. Het enige wat ze hoeven te doen is meedoen. De cursus draait om positiviteit en daadkracht. Met andere woorden, maak er wat van! IMU+ bestaat uit de volgende onderdelen:
- MU Expert sessie: 1 keer per maand een vraag- en antwoordsessie door Tonny Loorbach, Martijn van Tongeren of een IMU expert.
- Gast expert sessie: De beste specialisten uit het marketingvak delen hun kennis en cases.
- Website marathon: 1 keer per maand advies van een website specialist over hoe jouw website of webwinkel verbeterd kan worden.
Opnames
Je mag zelf kiezen aan welke sessie je mee wilt doen. De IMU biedt je wat dat betreft alle vrijheid. Alle cursussen worden opgenomen en op de ledensite geplaatst. Leden kunnen de opnames dus in alle rust terugkijken wanneer en waar ze maar willen.
Blogs
Ben je nieuwsgierig naar alles wat de IMU te bieden heeft? Lees dan voordat je lid wordt een van de blogs die op de website verschijnen. Zo krijg je alvast een indruk. Regelmatig verschijnt er nieuwe en interessante content. Bovendien vind je op de website zes e-books en twee fysieke boeken. Een deel van deze e-books is zelfs gratis te downloaden.
Voordelen van IMU Premium lidmaatschap
We steken ons enthousiasme over het platform niet onder stoelen of banken. Ze zijn zeker aan te raden voor ondernemers die online verder willen groeien. We raden aan om lid te worden van IMU Premium. Daardoor hoef je de cursussen niet los van elkaar te volgen. In plaats daarvan ontvang je het volgende pakket:
- Een senior coachingstraject van Martijn van Tongeren en Tonny Loorbach.
- Alle cursussen die wij in dit artikel hebben genoemd.
- Opnames van IMU masterclasses die eerder hebben plaatsgevonden.
- Opnames van IMU evenementen.
Wat kost een IMU Premium abonnement?
Voor IMU premium, het meest uitgebreide abonnement van dit platform, betaal je 497 euro per jaar. Dit is inderdaad niet goedkoop. Ga maar na: over tien jaar ben je een paar duizend euro kwijt. Aan de andere kant zorgt jouw investering er misschien voor dat je meer omzet maakt.
In dat geval maken de kosten van het IMU premium abonnement niet meer uit. Je hebt extra kennis opgedaan, effectieve marketingstrategieën toegepast en daardoor het abonnement terugverdiend. Dit geeft meteen een heel ander perspectief!
Ervaringen met IMU
Je wilt natuurlijk ook weten wat de ervaringen van andere gebruikers van IMU zijn. Ik ben voor deze review dan ook gaan zoeken op het internet en heb er enkele hieronder geplaatst.
Is IMU betrouwbaar?
Mijn ervaring met IMU is dat het een zeer betrouwbaar bedrijf is. Martijn van Tongeren en Tonny Loorbach zijn ervaringsdeskundigen als het op marketing en klantgerichtheid aankomt.
De software van de IMU is voor zowel beginners als ervaren gebruikers een perfect middel om de omzet te verhogen. Je kunt met een paar muisklikken jouw online ideeën verwezenlijken en hier is geen technische kennis voor nodig.
De bedrijven die onder de IMU B.V. vallen staan allemaal ingeschreven bij de Kamer van Koophandel.
Plug & Pay B.V. is geregistreerd onder nummer 72447842
Huddle B.V. is geregistreerd onder nummer 67461336
Phoenix B.V. is geregistreerd onder nummer 72804688
IMU B.V. staat geregistreerd bij de Kamer van Koophandel onder nummer 50630253.
Adres: Herengracht 66, 1015BR, Amsterdam
LinkedIn van Tonny Loorbach
LinkedIn van Martijn van Tongeren
Hoe is de service van de Internet Marketing Unie?
Voor deze review heb ik verschillende manieren gebruikt om in contact te komen met IMU. En voor alle software pakketten is de service erg goed. Ik kreeg binnen een aantal uur een vakkundig antwoord op mijn e-mails en dit is iets wat bij veel software bedrijven nog wel eens te wensen overlaat.
De service van een bedrijf vind ik persoonlijk erg belangrijk en zeker als het om software gaat waar niet iedereen alles van af weet.
Inloggen IMU
Ook iets wat niet geheel onbelangrijk is, is de manier waarop je kunt inloggen. Het inloggen gaat heel eenvoudig zodra je je hebt aangemeld kun je inloggen via deze link: https://leden.imu.nl/login
Alle mogelijkheden nog even op een rij:
Het is een goed idee om lid te worden van de IMU. Je betaalt een maandelijks bedrag om gebruik te kunnen maken van alle mogelijkheden van dit uitgebreide platform. We hebben ze nog even voor je op een rij gezet:
- Alles leren over conversie optimalisatie en marketing
- Master in de SEO-cursus
- De Tornado Masterclass
- Contentmarketing
- Facebook marketing
- Productuitgave
- Lidmaatschap van een community
- Video’s
- Podcasts
- Evenementen
Conclusie: Is IMU de moeite waard?
Heb je kort geleden een bedrijf opgericht of kan jouw onderneming wel wat extra hulp op marketinggebied gebruiken? Dan raden we de IMU zeker aan.
Met behulp van de drie softwarepakketten Huddle, Phoenix en Plug & Pay bouw je relatief eenvoudig een website, community én/of online leerplatform. Bovendien leer je van alles over effectieve marketingstrategieën en ontvang je handige tips op het gebied van SEO, SEA en het opbouwen van een community.
Bovendien is de IMU een zeer betrouwbaar bedrijf en zijn de ervaringen zoals je in deze review hebt kunnen lezen allemaal positief. Kortom mijn conclusie is dan ook dat de IMU een aanrader is voor iedereen die wil beginnen of al bezig is om online een passief inkomen te verdienen of meer wil weten van marketing.
Ik hoop dat je wat hebt gehad aan deze review waar ik mijn ervaringen met de software van IMU deel. Bovendien weet je nu meer van de oprichters van IMU Tonny Loorbach en Martijn van Tongeren.
Internet Marketing Unie
In deze review over de Internet Marketing Unie (IMU) heb je antwoord op de volgende vragen gekregen:
- Wat is IMU (Internet Marketing Unie)?
- Wat is het doel en wat heeft IMU te bieden?
- Wie zijn Tonny Loorbach en Martijn van Tongeren en zijn ze te vertrouwen?
- Voor wie is IMU geschikt?
- Zijn de producten van IMU (Plug & Pay, Phoenix en Huddle) echt zo goed?
- Wat ga je leren, wat zijn de kosten en de voordelen van de IMU?
- Is de Internet Marketing Unie de moeite waard?